Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Δεύτερος καφές

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΦΕΣ
Μόλις ξυπνήσω πίνω τον πρώτο μου καφέ στο σπίτι. Από το βράδυ βάζω καφέ και νερό στη μηχανή του καφέ και πριν ακόμη καλά-καλά ανοίξω τα μάτια μου πατώ το κουμπί. Σε μερικά λεπτά ο καφές είναι έτοιμος και απολαμβάνω το πρώτο μου φλιτζάνι. Τον δεύτερό μου καφέ τώρα το καλοκαίρι, κατά κανόνα φραπέ, τον πίνω στη Λήδρας ή στην Ονασαγόρου με το φίλο μου το Βάκη. Σήμερα πίναμε το φραπέ μας στην Ονασαγόρου. Ο Βάκης πήρε και την εφημερίδα της καφετέριας και χώθηκε πίσω από τις σελίδες της. Σε κάποια στιγμή μου λέγει.
-          Βαφτίζουν τα ελληνικά φρούτα κυπριακά και τα διαθέτουν στις αγορές, εκμεταλλευόμενοι το ρωσικό εμπάργκο και τις χαμηλές τιμές στην Ελλάδα.
-          Τα φρούτα είναι ελληνικά, «ελλαδικά» ή φρούτα που παράγονται στην Ελλάδα;
-          Τι θέλεις να πεις με όλα αυτά;
-          Θέλω να πω ότι τα φρούτα που παράγουν οι Ελληνοκύπριοι είναι ελληνικά ή κυπριακά ή κυπριακής παραγωγής; Και τα φρούτα που παράγονται στην Κρήτη είναι κρητικά;
-          ΄Ασε τις σοφιστείες και έλα στο θέμα μας!
-          Το οποίο;
-          Βαφτίζουν τα ελληνικά φρούτα ή όπως θέλεις πες τα, κυπριακά και τα πωλούν ως ντόπια.
-          Καλά εσύ διαλέγεις τα φρούτα με βάση τη χώρα παραγωγής τους ή με βάση την ποιότητα τους;
-          Με βάση την ποιότητα φυσικά αλλά κάποτε και με βάση την …  καταγωγή τους!
-          Αφού αγαπάς την Ελλάδα αγαπάς και τα φρούτα της ανεξαρτήτως βαπτίσεως! Εξάλλου μην ξεχνάς ότι και τους ΄Ελληνες στρατιώτες της μεραρχίας τότε τους βαφτίζαμε Κύπριους. Με τους ανθρώπους γινόταν τότε, με τα φρούτα δε γίνεται; Θυμάσαι Βάκη που τους έβγαζαν και κυπριακή ταυτότητα;
-          Θυμάμαι, ξεχνιούνται αυτά τα πράγματα;
-          Τότε να σου θυμίσω και κάτι άλλο που λεγόταν τότε. Δεν ξέρω αν είναι πραγματικότητα ή ανέκδοτο αλλά κυκλοφορούσε πολύ τότε. Ρώτησαν που λες ένα βαφτισμένο Κύπριο του οποίου η ταυτότητα έγραφε ως χωριό γέννησης την ΄Ασσια.  «Από πού είσαι παλληκάρι μου;» και η απάντηση. «Από την Ασία»!
Κ.Α.Χ.

11.9.2014 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου