Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Τα δώρα του ΄Αι Βασίλη ή του Σάντα Κλάους ...

ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ ΄Η ΤΟΥ ΣΑΝΤΑ ΚΛΑΟΥΣ …
-          Φίλε Βάκη, αυτός είναι ο τελευταίος καφές στην οδό Λήδρας …
-          Κτύπα ξύλο Χριστιανέ μου και δεν ξέρω αν αυτό το τραπεζάκι είναι ξύλινο ή πλαστικό!
-          Για φέτος εννοώ! Θα συνεχίσουμε με τον καινούριο χρόνο που εύχομαι να είναι περισσότερο «καφεφίλ» από αυτόν που αποχαιρετούμε σε λίγες ώρες!
-          Πήρες τα δώρα σου για τα Χριστούγεννα;
-          Ναι βεβαίως ανήμερα των Χριστουγέννων το πρωί με τσάι και γλυκό ανοίξαμε τα δώρα μας. Αυτά που βρήκαμε κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο!
-          Τι δώρα σου έφερε ο ΄Αι Βασίλης;
-          Αυτά που περίμενα σ΄αυτή την ηλικία! Τρικό και κάλτσες και κανένα βιβλίο! Δεν περιμένω πια αυτοκινητάκια και μπάλες!
-          Κι εμένα αυτά μού έφερε εκτός από βιβλίο!
-          Κάτι ξέρει ο ΄Αι Βασίλης. Αφού το βιβλίο δεν θα το διάβαζες! Εγώ που θα το διαβάσω πήρα δώρο το βιβλίο της Βικτώριας Χίσλοπ « Η Ανατολή» και μάλιστα σε δυο γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά!
-          Γιατί σε δύο γλώσσες;
-          Θέλω να βεβαιωθώ συγκρίνοντας τα δύο κείμενα αν έχουν δίκαιο ή άδικο αυτοί που χαρακτηρίζουν το βιβλίο ως φιλοτουρκικό!
-          ΄Ωστε ο ΄Αι Βασίλης διαβάζει τους προβληματισμούς σου και σου φέρνει βιβλία! Δεν έπαψες να πιστεύεις στον ΄Αι Βασίλη;
-          Όχι, εννοώ ναι αλλά να σου εξηγήσω!
-          Τι εννοείς και ναι και όχι;
-          Όταν ήμουνα μικρό παιδάκι πίστευα στον ΄Αι Βασίλη όπως όλα τα παιδάκια της ηλικίας μου. Μου έφερνε δώρα κάθε πρωτοχρονιά και τα έβαζε κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Κυρίως παπούτσια! Πηγαίναμε με τη μητέρα μου και τη γιαγιά μου στην Κυπριακή Εταιρεία Υποδημάτων να διαλέξουμε παπούτσια και να τα παραγγείλουμε στον ΄Αι Βασίλη. Και εκείνος τα έφερνε την πρωτοχρονιά και τα έβαζε κάτω από το δέντρο! Δε θυμάμαι πόσο χρονών ήμουνα όταν μου δημιουργήθηκαν οι πρώτες αμφιβολίες για την ύπαρξη του ΄Αι Βασίλη. Οι αμφιβολίες αυτές μου δημιουργήθηκαν όταν παίζοντας στο σπίτι της γιαγιάς μου βρήκα κάτω από το κρεβάτι της τα παπούτσια που είχα παραγγείλει στον ΄Αι Βασίλη!
-          Και μετά κατάλαβες ότι δεν υπάρχει ΄Αι Βασίλης!
-          Αντίθετα μεγάλωσα και πίστεψα πιο πολύ στον ΄Αι Βασίλη! Στον ΄Αι Βασίλη που σημαίνει αγάπη, που σημαίνει ικανοποίηση να κάνεις τους άλλους να χαίρονται όταν τους δείχνεις ότι δεν τους ξεχνάς, όπως ο ΄Αγιος Βασίλειος, ο φιλάνθρωπος άγιος της εκκλησίας μας! Δεν θα ξεχάσω ποτέ το χαμόγελο της υπερήλικης γιαγιάς μου και αργότερα της ηλικιωμένης μητέρας μου όταν τα Χριστούγεννα τους παίρναμε δώρο κάποιο τρικό ή εσάρπα! Μού χάλασε λίγο τα πράγματα η «βιασύνη» μας να ανοίγουμε τα δώρα μας τα Χριστούγεννα και όχι την πρωτοχρονιά όπως κάναμε παλιά, που ήταν η γιορτή του Αγίου Βασιλείου του αγίου της αγάπης και της φιλανθρωπίας. Τώρα πια τα δώρα και στη χώρα μας τα φέρνει ο Σάντα Κλάους τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά έθιμα της γέννησης του Χριστού που αντιπροσωπεύει βασικά την αγάπη, τη συμπόνια και τη φιλανθρωπία και όχι ο ΄Αι Βασίλης την πρωτοχρονιά αλλά η κυρίαρχη έννοια είναι η ίδια!.
-          Τελικά υπάρχει ΄Αι Βασίλης;
-          Υπάρχει φίλε Βάκη και είναι μέσα στην καρδιά μας! ΄Αντε και ευτυχισμένο το 2015!
Κ.Α.Χ.

31.12.2014  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου