Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Ποίηση

ΠΟΙΗΣΗ
Με το φίλο μου το Βάκη πήγαμε σήμερα για καφέ στο Μall of Cyprus. Δεν εγκαταλείψαμε βέβαια την παλιά Λευκωσία και τις καφετέριες των οδών Λήδρας και Ονασαγόρου, αλλά τώρα που «χειμώνιασε» και δεν θα καθόμαστε στα τραπεζάκια έξω, αποφασίσαμε να πηγαίνουμε έτσι για αλλαγή και στις καφετέριες στην περιφέρεια της πόλης όπου ομολογουμένως έχει μεταφερθεί αρκετός κόσμος. Στα mall βρίσκεις πολλές υπηρεσίες και διαφορετικά καταστήματα που προσφέρουν ποικιλία προϊόντων και ποιότητα υπηρεσιών. Υπάρχουν επίσης αρκετοί και καλυμμένοι χώροι στάθμευσης που είναι απαραίτητοι γιατί χωρίς αυτοκίνητο η πρόσβαση εκεί είναι δύσκολη.
-          Το έχεις ρίξει στην ποίηση τελευταία φίλε μου, μού λέγει ο Βάκης.
-          Ναι,  διαβάζω ποίηση γραμμένη από διάφορους ποιητές. Δικούς μας και ξένους.
-          Και Τούρκους!
-          Δεν έχω κόμπλεξ αν κάποιος είναι Τούρκος ή Έλληνας! Μου αρέσει η καλή ποίηση!
-          Πού ανακάλυψες τον Ορχάν Βελί;
-          Βρήκα στη βιβλιοθήκη μου το τεύχος ένα του περιοδικού «Διαφωνία» του Δεκέμβρη του 1980, το οποίο αγόρασα τότε προς 500 μιλς! Δεν ξέρω αν κυκλοφόρησε και δεύτερο τεύχος αλλά εκεί βρήκα ένα ποίημα του Ορχάν Βελί, μου άρεσε και τον έψαξα. Βρήκα πολλά ποιήματά του στα ελληνικά και στα αγγλικά.
-          Μου άρεσε αυτό που δημοσιοποίησες στο Facebook, για την πατρίδα-
«Και τι δεν κάναμε γι αυτή την πατρίδα-
Μερικοί δώσαμε τη ζωή μας.
Μερικοί βγάζαμε λόγους».
-          Σε μερικές λέξεις ο ποιητής καταφέρνει και συμπυκνώνει μεγάλα νοήματα, ιδέες, αξίες, την ίδια τη ζωή
-          Ναι, πόσο δίκαιο έχει! Μερικοί έδωσαν για την πατρίδα τη ζωή τους και μερικοί  «βγάζουν λόγους» για την πατρίδα, κρύβονται πίσω από τη σημαία, τη θρησκεία, τη νεολαία και πλουτίζουν σε βάρος αυτής της πατρίδας. Ξεπουλάνε αυτή την πατρίδα!
-           Μου άρεσε και ο δικός μας ο Κώστας Μόντης-

«Μην επωφεληθείτε του σκότους
Μην καταδεχθείτε να επωφεληθείτε του σκότους.»
-          Αυτοί που έβγαζαν λόγους επωφελήθηκαν του σκότους και εκμεταλλεύτηκαν την έλλειψη διαφάνειας, απέκρυψαν την αλήθεια και έκαναν ότι έκαναν. Πολιτικοί, τραπεζίτες και διάφοροι αξιωματούχοι.
-          Ναι, καταδέχτηκαν, αλλά γιατί;
-          Το γιατί μας το λέγει και πάλι ο Κώστας Μόντης-
Ειν΄αρκετό να πούμε όλοι
από μια φορά στη ζωή μας
ένα «όχι».
Δεν είπαμε το «όχι» μας την ώρα που έπρεπε!

Κ.Α.Χ

10.11.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου