Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Αμπελοπούλια

ΑΜΠΕΛΟΠΟΥΛΙΑ
Προχτές το Σάββατο μετά που καταλάγιασε η κίνηση μετά τον περιβόητο περίπατο Αναστασιάδη-Ακκιντζί (και στις δυο πλευρές της πόλης) συναντήθηκα με το φίλο μου το Βάκη σε καφετέρια της οδού Λήδρας για καφέ, μάλλον για φραπέ με τις τόσες ζέστες τώρα! Όταν τελειώσαμε το απαραίτητο ανακάτεμα με το καλαμάκι μας, το πεντάλεπτο και βάλε,  και αφού ρουφήξαμε και από μια δροσερή γουλιά, είπα στο φίλο μου το Βάκη:
-          Βάκη, τρως αμπελοπούλια;
-          Όχι, είμαι νομοταγής πολίτης! Από τότε που η κατανάλωσή τους κατέστη ποινικό αδίκημα, δεν τα ξανάβαλα στο στόμα μου!
-          Σε λίγο καιρό θα τα καταναλώνεις και πάλι νόμιμα, χωρίς το φόβο της αστυνομίας και χωρίς να αναγκάζονται οι εστιάτορες στα Κοκκινοχώρια και στον Άγιο Θεόδωρο Λάρνακας να πληρώνουν τσιλιαδόρους μπας κι έρθει η αστυνομία!
-          Μα πώς θα γίνει αυτό;
-          Δεν άκουσες; Θα τροποποιήσουν το νόμο έτσι που να επιτρέπεται το κυνήγι αμπελοπουλιών με κυνηγετικά όπλα και συγκεκριμένα με Φλομπέρ και αεροβόλα. Θα απαγορεύονται τα «βερκά» και τα δίκτυα.
-          Αφού απαγορεύεται η θήρευση τους από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
-          Καλά τώρα εκεί θα κολλήσουμε; Στους κουτόφραγκους; Θα τους πείσουμε να μας  επιτρέψουν το κυνήγι αμπελοπουλιών στην Κύπρο , κατ’ εξαίρεση.
-          Με τι επιχειρήματα θα τους πείσουμε;
-          Καλά δεν άκουσες ένα βουλευτή της επαρχίας Αμμοχώστου που εξηγούσε; Περνούν λέει πάνω από 150 εκατομμύρια αμπελοπούλια πάνω από την Κύπρο. Έρχονται εδώ πίνουν από το νερό μας, τρώνε τα μέσπιλα μας, κάνουν τα κακά τους, ε να μην τρώμε κι εμείς μερικές χιλιάδες από αυτά;
-          Και με αυτά θα τους πείσουμε;
-          Τι ήθελες φίλε Βάκη να πει ο βουλευτής μας; Ότι είναι πολλά τα λεφτά της «βιομηχανίας» αμπελοπουλιών και ότι πιθανόν να χρηματοδοτούνται και κόμματα από τα έσοδα από τα αμπελοπούλια;
-          Καλά, πως θα ξεχωρίζουν αυτά που κυνήγησαν με το αεροβόλο από αυτά που θα παγιδεύουν με «βερκά» και δίκτυα;
-          Αυτό σε μάρανε; Θα ψάχνει η αστυνομία για τρυπίτσες από τα σφαιρίδια!
-          Κι άμα δε βρει;
-          Θα λένε ότι έπαθε καρδιακό επεισόδιο και το περιμάζεψαν!
-          Γι αυτό είμαστε μπανανία και κανένας δεν μας παίρνει στα σοβαρά!
-          Έχεις δίκαιο φίλε Βάκη. Σου είπα ότι όταν είμαστε φοιτητές μου έστειλε η μητέρα μου δέμα με το ταχυδρομείο στο οποίο υπήρχε και μια μπουκάλα αμπελοπούλια;
-          Για λέγε!
-          Που λες στο σπίτι όταν ήμουν μικρός μας άρεσαν πολύ τα αμπελοπούλια και πότε-πότε αγοράζαμε και μερικά ξιδάτα. Η μητέρα μου λοιπόν μου έστειλε με το ταχυδρομείο ένα πακέτο, ένα χαρτοκιβώτιο παπουτσιών με κυπριακά προϊόντα.
Μεταξύ αυτών και ένα βαζάκι με ξιδάτα αμπελοπούλια. Πήρα λοιπόν ειδοποίηση από το ταχυδρομείο ότι έχω δέμα και να περάσω να το πάρω. Όταν πήγα εκεί ο υπάλληλος μου ζήτησε να ανοίξουμε το δέμα γιατί είχε γίνει κάποια ζημιά. Το ανοίξαμε. Είχε σπάσει το βαζάκι με τα αμελοπούλια και μέσα στην κάλτσα που το είχε τυλίξει η μητέρα μου έμειναν τα σπασμένα γυαλιά και τα στεγνά αμπελοπούλια!
«Τι είναι αυτά;» με ρώτησε ο υπάλληλος. «Πουλάκια» του απάντησα. «Πουλάκια; Και τι τα κάνεις τα πουλάκια;» «Τα τρώω» του απάντησα και του εξήγησα ότι ήταν ξιδάτα. Με ρώτησε αν ήθελα να υποβάλω αίτηση για αποζημίωση και φυσικά εγώ του απάντησα αρνητικά. Στο μεταξύ μαζεύτηκαν ακόμη μερικοί υπάλληλοι εκεί και κοίταζαν τα αμπελοπούλια και μένα σαν να έβλεπαν εξωγήινο!

Κ.Α.Χ.

25.5.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου