Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Ωράρια καταστημάτων

ΩΡΑΡΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Καθίσαμε με το φίλο μου το Βάκη σε μια καφετέρια εκατόν περίπου μέτρα από το τέλος της οδού Λήδρας. Η καφετέρια αυτή ήταν παγωταρία. Εδώ μας αγόρασαν οι γονείς μας το πρώτο «εξευγενισμένο» παγωτό σε σύγκριση με αυτά που αγοράζαμε από τους πλανοδιοπώλες που περνούσαν από τη γειτονιά μας! Εδώ αργότερα περνώντας με τα ποδήλατά μας αγοράζαμε παγωτά και συνεχίζαμε έχοντας στο ένα χέρι το παγωτό και στο άλλο το τιμόνι του ποδηλάτου. Απ’ εδώ αργότερα περνούσαμε με τα αυτοκίνητά μας και παίρναμε παγωτά συνεχίζοντας το δρόμο μας για το σπίτι μετά από κάποια διασκέδαση σε νυχτερινό κέντρο της Λευκωσίας ή επιστρέφοντας από τα μπάνια μας στην αγαπημένη Κερύνεια. Εδώ μετά ερχόμασταν με τα παιδιά μας για να τους πάρουμε παγωτό το οποίο κατανάλωναν με μεγάλη ευχαρίστηση λεκιάζοντας δυστυχώς τις πλείστες φορές τα ρούχα τους, προς απογοήτευση της μαμάς ή τα καθίσματα του αυτοκινήτου, προς απογοήτευση του μπαμπά!
Και μετά και μετά; Μετά η Λήδρας έγινε πεζόδρομος και η παγωταρία, παρόλο που έχει ακόμη παγωτά προς πώληση, έγινε καφετέρια! Αφού παραγγείλαμε τους καφέδες μας που συνοδεύονται από μικρές ελιόπιτες, αρχίσαμε την κουβέντα. Εδώ σερβίρουν παραδοσιακά, δεν εφαρμόζουν το σύστημα της αυτοεξυπηρέτησης!
 Μου λέει λοιπόν ο φίλος μου ο Βάκης:
-          Ξέρεις πού πουλάνε γυψοσανίδες;
-          Στα καταστήματα υλικών οικοδομής. Τι θα μαστορέψεις;
-          Θυμάσαι όταν αφυπηρέτησα και αγόρασα με το ποσό του εφάπαξ ένα κατάστημα;
-          Ναι, ναι. Αφού παραλίγο να με πείσεις να πάρω κι εγώ το διπλανό!
-          Όπως ξέρεις είναι στο ισόγειο μιας πολυκατοικίας. ΄Ηταν ένας μεγάλος χώρος των τριακοσίων τετραγωνικών μέτρων και ο εργολάβος τον χώρισε σε δύο καταστήματα με εμβαδό 150 το καθένα.
-          Ωραία! Πού είναι το πρόβλημα;
-          Ο ενοικιαστής μου με απειλεί πως αν το Ανώτατο Δικαστήριο θεωρήσει το νόμο για τα ωράρια λειτουργίας των καταστημάτων που ψήφισε η Βουλή των Αντιπροσώπων θα εγκαταλείψει το κατάστημα.
-          Μα γιατί; Αφού πάνε καλά οι δουλειές του!
-          Δεν θα μπορεί να εργάζεται τις Κυριακές!
-          Κάνεις λάθος αφού δεν επηρεάζονται τα υποστατικά μέχρι 150 τετραγωνικά.
-          Ναι αλλά αυτός μέτρησε το κατάστημα και το βρήκε 151 τετραγωνικά!
-          Μήπως έκανε λάθος;
-          Λάθος έκανε ο εργολάβος! Όταν χώριζε το χώρο των 300 τετραγωνικών έκανε λάθος! Το δικό μου κατάστημα έχει εμβαδόν 151 τετραγωνικά και το διπλανό 149 τετραγωνικά!
-          Δηλαδή αν με έπειθες να πάρω το διπλανό κατάστημα θα με ξεγελούσες κατά ένα τετραγωνικό μέτρο!
-          Μακάρι να έπαιρνα εγώ το άλλο γιατί αν περάσει ο νόμος θα φύγει ο ενοικιαστής μου! Ψάχνω για γυψοσανίδες για να περιορίσω το εμβαδόν του καταστήματός μου κατά ένα τετραγωνικό μέτρο!
-          Τι να σου κάνω φίλε μου; Πρόσεχε ποιους ψηφίζεις!

Κ.Α.Χ.

19.5.2015  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου