Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

΄Ενας Σκαλιώτης φίλος

ΕΝΑΣ ΣΚΑΛΙΩΤΗΣ ΦΙΛΟΣ
Χτες Τετάρτη το απόγευμα, αμέσως μετά το μεσημεριανό μου τηλεφώνησε ο φίλος μου ο Βάκης και μου είπε:
-          Πάμε στη Λάρνακα για καφέ;
-          Και δεν πάμε;
-          ΄Ερχομαι να σε πάρω! Θα οδηγήσω εγώ παρόλο που ξέρω ότι δεν με θεωρείς σπουδαίο οδηγό!
Πήγαμε λοιπόν σε μια καφετέρια στην Ακτή Μακένζη. Εκεί απολαύσαμε τον καφέ μας μαζί με τη θέα «του απέραντου της θάλασσας» όπως μας γράφουν ή μας λένε συχνά-πυκνά οι δημοσιογράφοι όταν στην «έκθεσή» τους, στο ρεπορτάζ τους, περιγράφουν κάτι σχετικό με τη θάλασσα! Είπαμε πολλά και διάφορα, κάνοντας παύση στο διάλογο όταν πλησίαζε κάποιο αεροπλάνο για προσγείωση, περιμένοντας να τελειώσει ο θόρυβος των μηχανών. Αυτό γινόταν συχνά γιατί ήταν ώρα αιχμής στις αφίξεις που μου φάνηκαν πολλές και έτσι ας μην ακούσω παράπονα για τον τουρισμό φέτος! Κάθε φορά που κάθομαι στην Ακτή Μακένζη και περνάνε αεροπλάνα θυμάμαι το Χάρρυ Κλυνν που σατίριζε τον Κωνσταντίνο Καραμανλή λέγοντας πως όταν ομιλεί λες και απευθύνεται σε Αθηναίους κάτοικους του Ελληνικού. (Είναι γνωστό ότι ο Καραμανλής έκανε παύσεις στις ομιλίες του). ΄Ελεγε λοιπόν ο Χάρρυ Κλυνν: «Ελληνίδες, ΄Ελληνες (παύση να περάσει το αεροπλάνο), είναι μεγάλη η χαρά μου που βρίσκομαι εδώ μαζί σας (παύση αεροπλάνο) …»
Είπαμε αρκετά και κάποια στιγμή αποφασίσαμε να αναχωρήσουμε για τη Λευκωσία για να προλάβουμε να δούμε από την τηλεόραση τον ποδοσφαιρικό αγώνα ΑΠΟΕΛ-ΑΕΛ για τον τελικό του κυπέλου Κύπρου ή Κόκα-Κόλα.
Σε ένα σημείο του δρόμου μετά τα Δικαστήρια Λάρνακας, λέγω στο φίλο μου το Βάκη:
-          Βάκη αυτός δεν είναι ο φίλος μας ο Κάκος ο Σκαλιώτης;
-          Ναι αυτός είναι ο φίλος μας ο Λαρνακέας.
-          Σκαλιώτης είπαμε. Οι παλιοί κάτοικοι της πόλης για μένα είναι Σκαλιώτες!
Αφού σταμάτησε ο Βάκης το αυτοκίνητο λέω στον Κάκο:
-          ΄Ελα μέσα, δεν είναι ώρα για περπάτημα μ΄ αυτή τη ζέστη!
Μπήκε λοιπόν στο αυτοκίνητο ο Κάκος και μας λέγει εξηγώντας μας:
-          Δεν περπατώ για άσκηση! Πάρκαρα το αυτοκίνητό μου στο χώρο στάθμευσης των Δικαστηρίων και επιστρέφω στο σπίτι μου.
-          Καλά, γιατί δεν παρκάρεις εκεί κοντά στο σπίτι σου;
-          Ξέρεις ότι το σπίτι μου είναι κοντά στο στάδιο «Αντώνης Παπαδόπουλος»;
-          Πώς δεν ξέρω αφού εσύ ήσουνα εκεί πριν κτιστεί το στάδιο!
-          Λοιπόν τρεις φορές μετά από ποδοσφαιρικό αγώνα μου έκαναν ζημιά στο αυτοκίνητό μου οι διάφοροι χούλιγκαν. Μια φορά όταν το είχα σταθμευμένο στο δρόμο και δυο φορές στην αυλή μου! Από τότε λοιπόν κάθε φορά που έχει ποδοσφαιρικό αγώνα στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», κάνω «ανάλυση κινδύνου» και πηγαίνω και σταθμεύω το αυτοκίνητό μου μακριά! Μετά όταν τελειώσουν οι μάχες και οι πετροβολισμοί πηγαίνω και το παίρνω! Μα να φτάσαμε, ελάτε για καφέ ή για ποτό!
-          Ευχαριστούμε μιαν άλλη φορά!
Πρόσεξα ότι ο φίλος μου ο Βάκης μου έκλεινε το μάτι και όταν απομακρυνθήκαμε του λέγω:
-          Γιατί μου έκλεινες το μάτι:
-          Τί ήθελες μα παρκάρω εγώ έξω από το σπίτι του Κάκου και να μου κάνουν το αυτοκίνητο καλοκαιρινό! Χαχαχά!
-          Το καλοκαίρι έφτασε ήδη φίλε Βάκη!
Κ.Α.Χ.
21.5.2015


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου