Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Ταξιδεύοντας από το αεροδρόμιο Λάρνακας

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΛΑΡΝΑΚΑΣ
Κάθε φορά που ταξιδεύω από το αεροδρόμιο Λάρνακας έρχεται στο νου μου ένα ταξίδι που έκανα πριν από εικοσιπέντε τόσα χρόνια και παραλίγο να βρεθώ σε άλλο προορισμό και να τραγουδώ στους δρόμους της Βιέννης, ενώ ο προορισμός μου ήταν οι Βρυξέλλες, «εγώ γι αλλού ξεκίνησα, για αλλού, κι αλλού το αεροπλάνο με πήγε»!
Ταξίδευα για τις Βρυξέλλες με τις Κυπριακές Αερογραμμές. Επρόκειτο για ένα σύντομο ταξίδι τριών ημερών για να λάβω μέρος σε μια συνεδρία, αν θυμάμαι καλά στα πλαίσια του προενταξιακού «δομημένου» διαλόγου όπως λεγόταν τότε. Η πτήση μου ήταν για τις 9.30 π.μ. Πήρα λοιπόν ένα ταξί για το αεροδρόμιο αφού τότε δεν υπήρχαν τα μίνι λεωφορεία που μας πάνε όπως σήμερα στο αεροδρόμιο. ΄Εφτασα στο αεροδρόμιο και πήρα από τους πρώτους το δελτίο επιβίβασης. Αποσκευή δεν είχα να παραδώσω, ευτυχώς, όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια. Όταν πάω ταξίδια με διαμονή μικρότερη της μιας βδομάδας και όταν είναι τέτοια που δε χρειάζεται να έχω κοστούμια, παίρνω έχω μαζί μου μόνο μια μικρή βαλιτσούλα απ’ αυτές που επιτρέπεται να μεταφέρεις μαζί σου στην καμπίνα επιβατών.
Πήγα λοιπόν στην έξοδο επιβίβασης για το αεροπλάνο και έδωσα το σχετικό δελτίο και αφού μου έδωσαν το απόκομμά με τον αριθμό της θέσης μου, κάθισα στο χώρο αναμονής. Σε λίγο ήλθε το λεωφορείο που μας πήγε στο αεροπλάνο. Βρήκα τη θέση μου, αφού έδειξα στην αεροσυνοδό  στην είσοδο του αεροπλάνου το απόκομμα. Κάθισα αφού τοποθέτησα τη βαλιτσούλα μου στο χώρο αποσκευών. Μετά έβαλα το βιβλίο που πήρα για να διαβάζω στη θήκη του μπροστινού μου καθίσματος. Όταν έφτασε και το τελευταίο λεωφορείο με τους επιβάτες μια Αυστριακή μου έδειξε το απόκομμα της θέσης της και μου είπε ότι κάθομαι στη  θέση της. Προς στιγμή σκέφτηκα να μετακινηθώ σε άλλη άδεια θέση αλλά δεν το έκανα πρώτον γιατί ήμουνα βέβαιος για τον αριθμό της θέσης μου και δεύτερον γιατί είμαι πάντοτε τυπικός στο θέμα αυτό! Στο τέλος ήρθε η αεροσυνοδός και αφού πήρε τα αποκόμματα και συγχύστηκε καιαυτή. Τα πήρε μαζί της στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου απ’ όπου επέστρεψε σε λίγο λέγοντάς μου ότι κάθομαι στη σωστή θέση αλλά σε λάθος αεροπλάνο. Το αεροπλάνο όπου βρέθηκα θα πήγαινε στη Βιέννη ενώ εγώ ήθελα να είμαι στο αεροπλάνο για τις Βρυξέλλες. Απολογήθηκα στην Αυστριακή και της είπα  ένα υπονοούμενο για την ασφάλεια των πτήσεων. Είμαι βέβαιος ότι θα αγωνιούσε μέχρι να φτάσει στη Βιέννη!
Στη συνέχεια μου κάλεσαν ένα αυτοκίνητο και αφού πήρα τη βαλιτσούλα με πήγαν μέχρι το αεροπλάνο για τον προορισμό μου, τις Βρυξέλλες. Ευτυχώς που οι δύο πτήσεις είχαν μόνο δεκαπέντε λεπτά διαφορά στην ώρα αναχώρησής τους!
 Είχα και μια απώλεια. Ξέχασα το βιβλίο μου στη θήκη του μπροστινού μου καθίσματος!
΄Οσο για το πώς κατάφερα ύστερα από τόσους ελέγχους να βρεθώ σε λάθος αεροπλάνο νομίζω ότι θα πρέπει να αποτελέσει η περίπτωσή μου case study για όσους κάνουν μαθήματα για την ασφάλεια των αεροδρομίων και των πτήσεων!
Κ.Α.Χ.

27.4.2015 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου