Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Σκωτσέζικος καφές

ΣΚΩΤΣΕΖΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ
Πρωί-πρωί πήρα τηλέφωνο το φίλο μου το Βάκη ο οποίος μου απάντησε αμέσως. Μόλις πρόλαβα να του πω «καλημέρα» τον άκουσα από την άλλη άκρη της γραμμής (ποιας γραμμής, αφού πρόκειται για κινητά τηλέφωνα) να μου λέε:.
-          Είμαι έτοιμος για καφέ! Πού θα συναντηθούμε;
-          Στο σπίτι μου!
-          Στο σπίτι σου; Πώς κι έτσι;
-          Μου έχουν στείλει ένα πακέτο με σκωτσέζικο καφέ. ΄Ελα απ εδώ να το δοκιμάσουμε. Μετά πάμε για δεύτερο καφέ στη Λήδρας.
-          Σκωτσέζικο καφέ; Για τον καφέ τους φημίζονται άλλες χώρες!
-          Ναι έχεις δίκαιο! Φημίζονται η Βραζιλία, η Κολομβία, η Κένυα και η Αραβία! Θυμάσαιπου είχα φέρει καφέ από τη Βραζιλία πριν τρία χρόνια όταν πήγα στο Ρίο;
-          Ναι βέβαια. Η Σκωτία όμως φημίζεται για το ουίσκι της. Αν έχεις ουίσκι έρχομαι αμέσως!
-          ΄Εχω και ουίσκι μάλιστα «single malt» τριάντα χρόνων και κόπιασε. Θα πιούμε όμως και σκωτσέζικο καφέ!
-          Για εξήγησε μου!
-          Είναι καφές «Αράπικα» τον οποίο επεξεργάζονται στη Σκωτία και του προσθέτουν άρωμα. ΄Αρωμα από ουίσκι ασφαλώς!
-          Εντάξει, σε είκοσι λεπτά θα είμαι εκεί. Ετοίμασε τον καφέ!
Πραγματικά σε είκοσι λεπτά ο φίλος μου ο Βάκης κτυπούσε το κουδούνι της πόρτας μου. Ο καφές ήταν ήδη έτοιμος. Είχα βάλει έγκαιρα την καφετιέρα και το σπίτι μοσχοβολούσε με άρωμα καφέ και ουισκιού!
-          Καλημέρα κι από κοντά, λέγει ο Βάκης. Πράγματι είναι πολύ ωραίο το άρωμα!
-          Και η γεύση ακόμη καλύτερη! Θα πιούμε πρώτα από ένα φλιτζάνι σκέτο καφέ και ύστερα από ένα με γάλα. Εγώ θα βάλω φρέσκια κρέμα, θες κι εσύ;
-          Ναι θα σε ακολουθήσω αυτή τη φορά!
Ενθουσιαστήκαμε με το άρωμα και τη γεύση του καφέ. Υπήρχε μια βελούδινη ισορροπία μεταξύ καφέ και ουισκιού, τόσο στο άρωμα όσο και στη γεύση. Με την προσθήκη φρέσκιας κρέμας ο καφές έπαιρνε και μια πιο απαλή ευγενική γεύση και το άρωμα του ουισκιού τον ηρεμούσε όπως τα νερά της θάλασσας μετά από φουρτούνα! Όταν τα είπα όλα αυτά στο φίλο μου το Βάκη μου απάντησε:
-          Καλέ τώρα μου έγινες και ειδικός στον καφέ; ΄Ηξερα τη μανία σου να δοκιμάζεις κρασιά σαν ο μεγαλύτερος «σομελιέ» αλλά τώρα έγινες και γευσιγνώστης του καφέ;
-          Δεν κάνω τίποτα περισσότερο από το να περιγράφω αυτό που νοιώθω. Αυτό που καταλαβαίνει η γλώσσα μου, το λαρύγγι και η μύτη μου! Τώρα που τελειώσαμε με τον καφέ να βάλω να πιούμε και από ένα ουίσκι «single malt»;
-          Να βάλεις αλλά μετά από εδώ θα πάω σπίτι. Στη Λήδρας να πάμε αύριο!
-          Όπως θες!
-          Μα δεν έβαλες παγάκια στο ουίσκι;
-          Στο ουίσκι «single malt» δεν βάζουμε παγάκια! Θα χάσουμε την ουσία και είναι αμαρτία!

Κ.Α.Χ.
4.2.2015



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου