Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Ερωτικές ιστορίες (5)

Ερωτικές ιστορίες (5)
Η ΦΙΛΕΝΑΔΑ
Είχαν περάσει τα μεσάνυχτα –αν βρισκόμασταν στην εποχή που η τηλεόραση του ΡΙΚ σταματούσε το πρόγραμμα και το ξεκινούσε και πάλι το απόγευμα, θα είχε ακουστεί και ο εθνικός ύμνος- όταν το ζεύγος αποφάσισε να πάει για ύπνο. Η σύζυγος λέει τότε στο σύζυγο:
-          Αγαπουλίνο …
-          Κατάλαβα, κάτι θέλεις πάλι! Λέγε να δούμε!
-          Μα αφού βαρέθηκα όλο τα ίδια και τα ίδια. Θέλω να ντυθείς φιλενάδα μου και να έρθεις να μου κτυπήσεις την πόρτα. Εγώ θα σε υποδεχθώ με το αγαπημένο σου μπέμπη- ντολ, θα πιάσουμε την κουβέντα και ότι ήθελε προκύψει … Βάλε το κόκκινό μου μακρύ φόρεμα!
-          Εντάξει, κατάλαβα!
-          Σου πήρα και μια ωραία περούκα με κόκκινα μαλλιά. Ξέρεις … βαμμένα κόκκινα μαλλιά … Και πού είσαι,  βάλε εκείνες τις γόβες με το τακούνι στιλέτο, έτσι ντύνεται η φιλενάδα μου.
Ο σύζυγος ντύθηκε λοιπόν … φιλενάδα και βγήκε έξω για να κτυπήσει την πόρτα και να ξαναμπεί στο σπίτι του. Για κακή του τύχη περνούσε εκείνη την ώρα ένας γείτονας, τον είδε με τα γυναικεία ρούχα και του φώναξε!
-          Με γεια το νέο λουκ γείτονα!
Σαστισμένος κτύπησε την πόρτα και μπήκε μέσα οπότε μπλέχτηκε με τη γόβα στιλέτο στο χαλί,  έπεσε κάτω και στραμπούλιξε το πόδι του κάτω στον αστράγαλο. Το πόδι του άρχισε να φουσκώνει οπότε η σύζυγος τον πήγε στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου Λευκωσίας.
Αποτέλεσμα αντί για ερωτικά παιγνίδια επέστρεψαν στο σπίτι ο μεν σύζυγος με τις πατερίτσες η δε σύζυγος «με δυο χείλη καμένα»!
Κ.Α.Χ.

27.11.2015 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου