Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Παραλαβή επιβατών

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
Κτύπησε το κινητό μου και ευτυχώς έτυχε να τα έχω δίπλα μου και το απάντησα. Ήταν ο φίλος μου ο Βάκης που μου είπε:
-          Μπράβο ταχύτητα! Πρώτη φορά μου απαντάς τόσο γρήγορα το τηλέφωνο για να μην πω πρώτη φορά μου απαντάς το τηλέφωνο!
-          Είσαι τυχερός που έτυχε να είναι δίπλα μου! Ακούω!
-          Αν απόψε δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις έλα μαζί μου στο αεροδρόμιο Λάρνακας. Θα πάω να παραλάβω την κόρη μου που ήταν διακοπές στο Λονδίνο και μετά πάμε για μπύρες στην παλιά Λευκωσία.
-          Τι ώρα φτάνει;
-          Στις εννέα και τέταρτο.
-          Ωραία, έλα στις εννέα και τέταρτο από το σπίτι μου να με πάρεις!
-          Στις εννέα και τέταρτο; Θα έρθω στις οκτώ και μισή!
-          Μα αφού φτάνει στις εννέα και τέταρτο μου είπες. Τι θα κάνουμε στο αεροδρόμιο; Το αεροπλάνο θα προσγειωθεί, αν δεν έχει καθυστέρηση, στις εννέα και τέταρτο. Μέχρι να τροχοδρομήσει, να κατέβουν οι επιβάτες, να περάσουν από έλεγχο διαβατηρίων ή ταυτοτήτων, να φτάσουν οι αποσκευές τους, να τις παραλάβουν και να βγουν έξω θα περάσει τουλάχιστο μισή ώρα. Σε μισή ώρα, αν φύγουμε στις εννέα και τέταρτο θα είμαστε εκεί και θα την παραλάβουμε!
-          Ναι αλλά δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί!
-          Τι να συμβεί; Τηλέφωνο έχει και θα σου τηλεφωνήσει μόλις φτάσει! Το πολύ-πολύ αν βγει πρώτη και αν η βαλίτσα της έρθει πρώτη στον ιμάντα αποσκευών, να περιμένει πέντε λεπτά!
-          Στις οκτώ και μισή θα είμαι εκεί! Να είσαι έτοιμος μην αργήσουμε!
Ο Βάκης πράγματι ήρθε στις οκτώ και μισή. Του είπα να κατέβει και είχα καφέ στην καφετιέρα αλλά ούτε που ήθελε να ακούσει. Μπήκα στο αυτοκίνητο και στις εννέα και πέντε ήμασταν στο αεροδρόμιο Λάρνακας στο χώρο σύντομης στάσης για παραλαβή επιβατών. Σταμάτησε τριπλοπαρκάροντας αλλά να ο υπάλληλος του αεροδρομίου που ρυθμίζει την τροχαία να ρωτά με ποια πτήση θα φτάσει ο επιβάτης που θα παραλάβουμε. Όταν του εξήγησε ο Βάκης μας έδιωξε και μας είπε να επιστρέψουμε σε τρία τέταρτα της ώρας. Θα πρέπει να δώσαμε δέκα γύρους περνώντας από το σημείο παραλαβής και να σταθμεύσαμε τρεις-τέσσερεις φορές εμποδίζοντας την τροχαία μέχρι που να παραλάβουμε την κόρη του Βάκη η οποία μας έστησε και πέντε λεπτά εκεί μπροστά στο χώρο παραλαβής μέχρι να αποχωριστεί τους φίλους της με τους οποίους συνταξίδεψε.
Φτάσαμε στη Λευκωσία, αφήσαμε την κόρη του Βάκη στο σπίτι και πήγαμε για μπύρες σε ένα μπαράκι στην Ονασαγόρου. Το ρίξαμε στη μπύρα «Φιξ» που δυστυχώς ήταν σε κανονικό μπουκαλάκι και όχι σε βαρελωτό!
-          Βάκη τί σου έλεγα για το αεροδρόμιο; Άλλη φορά να αναχωρείς από τη Λευκωσία την ώρα άφιξης της πτήσης για να μην ταλαιπωρείσαι! Αν το έκαναν αυτό όλοι όσοι πηγαίνουν για να παραλάβουν επιβάτες δε θα σημειωνόταν τόσος συνωστισμός και τόσοι διαπληκτισμοί με τους υπαλλήλους του αεροδρομίου που ρυθμίζουν την τροχαία εκεί!
Κ.Α.Χ.

20.8.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου