Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Επιάναν τα νερά

ΕΠΙΑΝΑΝ ΤΑ ΝΕΡΑ
Με το συμφοιτητή μου Γιάννη Τ. από το Καπνοχώρι της Κοζάνης, Ποντιακής καταγωγής, που σήμερα είναι καθηγητής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όπως και ο επίσης συμφοιτητής μας Γιάννης Π., εκ Πελοποννήσου ορμώμενος, συναντηθήκαμε στο υπόγειο φοιτητικό εστιατόριο για δείπνο και για να τα πούμε, πηγαίνοντας αργότερα σε άλλο εστιατόριο για κανένα κρασάκι. Είχα φτάσει πρώτος εκεί και κράτησα μια θέση και γι αυτόν. Δεν πρόλαβε καλά-καλά να καθίσει και μου λέει:
-          Να σε ρωτήσω κάτι φίλε Κώστα;
-          Ναι ότι θέλεις
-          Δε μου λες στην Κύπρο λέτε «επιάναν τα νερά»;
-          Ναι υπάρχει στη διάλεκτο αυτή η φράση.
-          Και τι σημαίνει «επιάναν τα νερά»;
-          Έβρεχε ή άρχισε να βρέχει.
-          Τώρα μάλιστα, καταλαβαίνω!
-          Τι καταλαβαίνεις;
-          Χτες το απόγευμα συμφώνησα με την Παναγιώτα την Κυπριοπούλα να συναντηθούμε στην καφετέρια στο κέντρο της πόλης να πάμε μαζί να αγοράσω κάτι σεντόνια που ήθελα. Την περίμενα λοιπόν εκεί στις πέντε η ώρα …
-          Και σε έστησε;
-          Όχι!  Ήρθε αλλά με καθυστέρηση μιας ώρας και μου είπε: «Με συγχωρείς Γιάννη για την καθυστέρηση αλλά επιάναν τα νερά». Και εγώ ρε παιδί μου δεν τη ρώτησα να μου εξηγήσει τι εννοεί και έσπαγα το μυαλό μου να καταλάβω τι θέλει να πει. Διερωτόμουνα ποιος έπιανε τα νερά; Ποιά νερά; Τι σχέση έχουν τα νερά μαζί μας;
-          Να θυμάσαι Γιάννη μου τη «Βαβυλωνία» του Δημήτριου Βυζαντίου και να ρωτάς να μαθαίνεις! Εξάλλου ρωτώντας πας στην πόλη!

Κ.Α.Χ.

 14.8.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου