Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Ψηφίστε με!

ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ!
Μας άρεσε η εξόρμηση για φραπέ στην καφετέρια Socafe στο Ζύγι και βρεθήκαμε εκεί για δεύτερη μέρα με το φίλο μου το Βάκη. Καθίσαμε στο τραπεζάκι, έφτασαν τα φραπέ μας και αρχίσαμε και οι δυο σαν καλοκουρδισμένα ρομπότ το ανακάτεμα. Το ανακάτεμα έγινε μέρος της «τελετουργίας» απόλαυσης του καφέ! Δεν είδα ποτέ μου κανένα που όταν φτάσει το φραπέ του να πιει μια γουλιά καφέ πριν το ανακατέψει καλά-καλά!
Σκεφτόμουν καθώς ανακάτευα το φραπέ ότι στα παλιά ωραία χρόνια ονόμαζαν τα καφενεία τους στα χωριά και με το επίθετό τους. Για παράδειγμα καφενείο «Ο Κολόκας» ή «Ο Ποντικίδης» ή «Ο Κουτσόφτας». Ο Βάκης διέκοψε τις σκέψεις μου αρχίζοντας την κουβέντα και πάλι πρώτος (τον εμπνέει φαίνεται η θέα της θάλασσας):
-          Αποδιοπομπαίος τράγος ο Κετσμπάγια!
-          Πάντοτε πρέπει να πληρώσει κάποιος για να γλυτώσουν οι άλλοι!
Θα συνεχίζαμε τη «φουρμπολογία» με ύφος «χιλίων ειδικών» αλλά προσέγγισαν το τραπέζι μας δύο άγνωστοι. Ο ένας άφησε με ύφος παναγίας περιστοιχισμένης με αγγέλους δυο καρτούλες με τη φωτογραφία του, ένα τετραγωνάκι «τικαρισμένο» και με ένα αριθμό δίπλα και από κάτω έγραφε «είμαι ένας από σας»!
Ήταν υποψήφιος βουλευτής και έκανε προεκλογική εκστρατεία. Ο άλλος που τον συνόδευε όπως φάνηκε από την κουβέντα, είναι «παράγοντας» της περιοχής. Προσπάθησαν να πιάσουν κουβέντα για την επικαιρότητα, την οικονομία και το Κυπριακό αλλά σύντομα αντελήφθησαν ότι το έδαφος δεν ήταν πρόσφορο και απομακρύνθηκαν με ευγένεια.
Ο φίλος Βάκης μου είπε τότε:
-          Γιατί δεν του είπες ότι ψηφίζουμε σε άλλη Επαρχία να πάρει και τις κάρτες του να μην ξοδεύεται ο άνθρωπος;
-          Τον άφησα να φύγει ικανοποιημένος τόσο ο ίδιος όσο και ο «παράγοντας» ότι κάνουν προεκλογική εκστρατεία. Τις κάρτες θα τις πάω μαζί μου για ανακύκλωση! Έτσι κι αλλιώς όλα τα διαφημιστικά των υποψηφίων  που βρίσκω στο γραμματοκιβώτιό μου πάνε για ανακύκλωση μαζί με εκείνα των υπεραγορών που διαφημίζουν «δύο συν ένα δωρεάν»!
-          Νομίζω ότι όλος ο κόσμος τα ίδια κάνει.
-          Καλύτερα να έδιναν τα χρήματα στα κοινωνικά παντοπωλεία!
-          Καλή η ιδέα σου!
-          Ήθελα όμως να του πω σχετικά με αυτό που γράφει στην κάρτα του, «είμαι ένας από σας», από πού κι ως πού κύριε; Γιατί μας θίγεις; Εσύ είσαι πολιτικός, δηλαδή άνθρωπος των υποσχέσεων χωρίς αντίκρισμα! Δεν είσαι ένας από μας!
Κ.Α.Χ.

22.4.2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου